Welcher Resident Evil Charakter bist du?

• Ein kleiner Test auf Englisch: [URL=http://quizfarm.com/quizzes/new/Alf/which-resident-evil-character-are-you/index.php]-klick-[/URL] Mein Ergebnis: [i]You Scored as [b]Claire Redfield[/b] Excelling in self-confidence and determination, Claire is deceivingly innocent looking. Yet she comes equipped with survival instincts and a few underground talents like lock picking. She has a strong bond to her brother and is has been greatly concerned for his sudden disappearance. Claire doesn't know what her limits are in daring to find the truth. Nor does she know if she has such limits. [/i] Claire Redfield 67% Leon Scott Kennedy 58% Jill Valentine 50% Carlos Olivera 50% Chris Redfield 42% Rebecca Chambers 33% HUNK 25% Ada Wong 25% Barry Burton 17% Albert Wesker 17% Billy Cohen 17%
  • Schöner Test :thumbs5: Es freut mich, dass dies bei mir rauskam: You Scored as Claire Redfield Excelling in self-confidence and determination, Claire is deceivingly innocent looking. Yet she comes equipped with survival instincts and a few underground talents like lock picking. She has a strong bond to her brother and is has been greatly concerned for his sudden disappearance. Claire doesn't know what her limits are in daring to find the truth. Nor does she know if she has such limits. Claire Redfield 100% Rebecca Chambers 83% Jill Valentine 83% Chris Redfield 83% Ada Wong 75% HUNK 67% Carlos Olivera 67% Leon Scott Kennedy 67% Barry Burton 50% Billy Cohen 33% Albert Wesker 33%
  • [quote][i]Original von Dawn[/i] Das klingt vielleicht blöd,aber sogar nach dummen hin-und herklicken kam wie bei euch 2 Claire Redfield raus....Blöder Test :)[/quote] Ich kenn aber einige, bei denen auch ganz andere rauskamen. ;) Und ich hab eben nochmal rumprobiert, da ist Chris rausgekommen. Ist eben Zufall, dass wir drei Claire Redfields sind :laugh1:
  • ich bin was anders You Scored as [b]Rebecca Chambers[/b] The newest member of S.T.A.R.S. bravo team. She is a gifted woman who sped through school and graduated from her university at the age of 18. A highly organized agent,Rebecca knows how to control a situation without letting it control her. She specializes in herbal medecines and chemistry. Rebecca Chambers 100% Carlos Olivera 83% Claire Redfield 83% Billy Cohen 75% Jill Valentine 67% Ada Wong 58% Leon Scott Kennedy 58% HUNK 58% Albert Wesker 58% Chris Redfield 50% Barry Burton 42%
  • Also der Test hat wirklich die dümmsten Fragen überhaupt: [QUOTE]I tend to trust people, yet I can take care of myself if betrayed. [/QUOTE] Das sind zwei Fragen: Teil 1 bei mir: Nein Teil zwei: Ja Was soll mir diese Kombination sagen? Wenn ich Menschen nicht vertraue, kann ich mich auch nicht um mich selbst kümmern? Wenn ich mich um mich selbst kümmern kann, muss ich auch anderen Leuten vertrauen? Is doch total bescheuert :ahja: Naja, mein Ergebnis (mit dem 1:1 übernommenen, fehlerhaften Englisch): You Scored as Albert Wesker Little is known about Wesker's intentions. Having worked for Umbrella, being the leader of stars Alpha team, and belonging an unknown organization, only he knows himself. He has betrayed many and his actions have made him not human, both literally and figuratively. Albert Wesker 83% HUNK 75% Jill Valentine 75% Rebecca Chambers 67% Chris Redfield 58% Billy Cohen 58% Claire Redfield 58% Carlos Olivera 50% Ada Wong 42% Barry Burton 33% Leon Scott Kennedy 33%
  • @Danny Wir alle kennen und schätzen doch deine weibliche Seite :laugh1: [URL=http://imageshack.us][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/8310/ghghif3.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://g.imageshack.us/img143/ghghif3.jpg/1/][IMG]http://img143.imageshack.us/img143/ghghif3.jpg/1/w320.png[/IMG][/URL] Ich bin da Albert :D
  • You Scored as Leon Scott Kennedy Though seemingly naive, Leon is far from it. He has a strong grasp on the situation even when others' cooperation is not in his favor. All this resolute individual wants is to offer safety to those in his presence. Beyond this his courageous deeds will earn respect and a debt of gratitude to all he helps. Leon Scott Kennedy 83% Carlos Olivera 67% Jill Valentine 67% Ada Wong 58% Chris Redfield 50% Claire Redfield 50% Billy Cohen 50% Barry Burton 42% HUNK 25% Rebecca Chambers 17% Albert Wesker 8% bin mehr als zufrieden mit dem ergebnis :thumbs5: leon is sowieso der coolste xD und der wesker-***** is am wenigsten...der test is klasse^^
  • You Scored as Leon Scott Kennedy Though seemingly naive, Leon is far from it. He has a strong grasp on the situation even when others' cooperation is not in his favor. All this resolute individual wants is to offer safety to those in his presence. Beyond this his courageous deeds will earn respect and a debt of gratitude to all he helps. Leon Scott Kennedy 100% Chris Redfield 92% Carlos Olivera 83% Ada Wong 67% Claire Redfield 67% HUNK 50% Jill Valentine 50% Rebecca Chambers 42% Barry Burton 25% Billy Cohen 25% Albert Wesker 17% Kein Wunder, dass Leon schon immer mein absoluter Favorit war. Wir sind uns zu ähnlich. Haha.
  • [quote][i]Original von RE_RocksMySocks[/i] @fornever sorry ich hab das jez nicht böse gemeint; ich meinte nur; wesker is ja eigentlich ein klar definierter bösewicht, und der will man doch wohl nicht sein oder ?([/quote] Ich hab nur auf die Aussagen wahrheitsgemäß geantwortet ôO Das ist doch nur ein Test. Das heißt doch nicht, dass ich gerne Menschen töte oder Tiere quäle, sowas sagt doch gar nichts aus. -_- Ob ich jetzt Wesker oder Claire bin - wayne?
  • Rebecca Chambers 92% Leon Scott Kennedy 75% Albert Wesker 75% Claire Redfield 75% HUNK 67% Barry Burton 67% Ada Wong 67% Carlos Olivera 67% Chris Redfield 58% Jill Valentine 58% Billy Cohen 42% Auch sehr interesant!